No subject

Pavel Just Pavel.Just at br.sasprg.cz
Sat Mar 23 20:34:27 CET 1996

On Fri, 22 Mar 1996, Janda Petr wrote:

> Date: Fri, 22 Mar 1996 12:30:33 +0100
> From: Janda Petr <su3502dc at alfa.uiv.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: No subject
>
> Dobry den,
>
> do Inetu jsem pripojen komutovanou linkou SLIP protokolem (CSLIP ani
> PPP jsem nedokazal rozchodit). Muze mi nekdo sdelit, jaky je mezi
> temito protokoly rozdil? Nejde mi ani tak, o prilisne podrobnosti,
> jako spise o prakticke rozdily (vyssi rychlost, vetsi odolnost proti
> preruseni spojeni ...) Jde mi o to, zda ma cenu pokouset se rozchodit
> [...]
Pokusim se velmi zbezne rozliseni.
CSLIP se od SLIP lisi tim, ze packety se po lince posilaji komprimovane
a tim padem ma linka vetsi propustnost. Mam dojem, ze CSLIP podporuje
pomerne uzka skupina zarizeni.
   Protokol PPP ma primo ve sve definici dynamicke prideleni adres, t.j.
muzete navazat spojeni aniz byste explicitne zadal adresy rozhrani. Ma take
primo ve sve definici nektere metody komprese hlavicek. Podle mych zkusenosti
PPP ma vetsi propustnost i odolnost proti chybam. PPP spojeni nepotrebuje
vlastni subnet, SLIP ano.

     Snad Vas moje odpoved uspokojila.

                           Pavel Just

    /-------\