Telnet pre DOS wanted

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Mar 25 09:55:38 CET 1996

On Fri, 22 Mar 1996, Matus Uhlar wrote:

> Chcel by som dakoho poprosit, ci nevie poradit nejaky dobry telnet pre DOS
> Mam NCSA telnet 2.3.03, lenze ten vzdy ked mu pride identd poziadavka (mam
> xinetd ktory kontroluje kto sa kde hlasi) posle reset a teda sa nespoji...

NCSA verze 2.3.08 to nedela (prave ho pouzivam). Spustitelne soubory jsem
ziskal na materskem serveru asi pred rokem.

V. S.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 6884677       Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-en.html