Drivers na Inetu

ps-axon at login.cz ps-axon at login.cz
Tue Mar 26 11:25:08 CET 1996

In <199603260323.EAA25201 at ns.felk.cvut.cz>, rsh at bajt.cz writes:

>Potrebuji drivery na samotnou podporu scaneru dextra, ale zajimal me i
>nejaky lepsi soft. pro rozp. textu (jestli se nepletu, tak OCR),
>stahnutelny z toho hledaneho serveru.
>Jestli ma otazka mirit na konkretni typ device, tak je jim Dextra DR-3GP

Myslel jsem spise pro jaky program/operacni system (pak by bylo mozne
odkazat na urcite obecne adresy - napr. servery ukladajici ovladace pro OS/2,
Windows, ...; konkretni radu pro scanner Dextra nemam). Pokud jde o programy
pro OCR a hledate volne siritelny produkt, obavam se, ze prilis uspesny
nebudete (neco malo existuje, ale nestoji to za mnoho). Pokud jde o komercni
programy, odpoved by asi znela "Recognita".

                                      Tomas Hajny, XHajT03 at vse.cz on Internet