Telnet counter

Martin Michale MICHALE at hq.glavunion.anet.cz
Wed Mar 27 13:08:15 CET 1996

Zdravim vsechny

> Chci dat na WWW stranku odkaz (link) do telnetu. Chtel bych ale
> zaroven sledovat, kolikrat teto moznosti nekdo vyuzil. Tj. nepocitat
> pocet pristupu na tu stranku, kde je ten odkaz, ale primo pocet
> pristupu do toho telnetu pres WWW.
>
> Je tohle mozne udelat prostredky WWW (CGI script) nebo budu muset
> neco napsat primo na tom telnetovskem serveru ?

Ja myslim, ze napsat neco takoveho by nemel byt zadny velky problem.
Napisete skript (rekneme urlcount.cgi), ktery date mezi ostatni CGI
skripty. Na strance pak bude odkaz ve forme
<A HREF="/cgi-bin/urlcount.cgi?telnet://cosi.kdesi.cz">...</A>

V HTML jsem se zacal hrabat teprve pred nedavnem. Tento problem
me celkem zaujal, jenze nevim jak na to.
Kdysi tady nekdo udelal jednoduchy WWW recept na zaklady HTML.
Nebylo by mozne uvest nejaky priklad jak na to ?
V predposlednim ComputerWordu byla nejaka strucna ukazka.
Celkem jsem ji chapal, jenze byla pro UNIX. Muj klient je ve WIN95.
Lze to provest pouhym scriptem v DOSu (4DOS, NDOS, ...) ? Me se to nepodarilo.
Predem dekuji za jakoukoliv odpoved.

Martin Michale
corporate system manager
Glavunion a.s. Teplice