Telnet counter

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Wed Mar 27 14:35:12 CET 1996

> Ja myslim, ze napsat neco takoveho by nemel byt zadny velky problem.
> Napisete skript (rekneme urlcount.cgi), ktery date mezi ostatni CGI
> skripty. Na strance pak bude odkaz ve forme
> <A HREF="/cgi-bin/urlcount.cgi?telnet://cosi.kdesi.cz">...</A>

Uz sa to tu (alebo v inych disk. skup.?) objavilo, tak vam vsetkym
posielam cast mailu mail:

Neviem presne, co mate na mysli, ale mozem Vam poradit URL:

    http://www.cuni.cz/~antos/pocitadlo.html

kde je vysvetlene fungovanie bezneho pocitadla na WWW-stran-
ke.

Inak na mojej stranke je tiez pocitadlo :-)
i ked ja pouzivam (zneuzivam?) na pocitanie iny server ako je
spominany v horeuvedej casti.
Takych scriptov na serveroch je po celom ceskoslov dost a je to
strata casu, pisat si vlastny script...

Uplne nove pocitadlo sa teraz rozbehlo aj na nasej fakulte (pozri
http://www.sjf.stuba.sk/). Dokonca sa tam daju vybrat aj rozne druhy
fontov cisielok. (napiste autorovi uvodnej stranky, urcite vam
poradi).
Myslim si, ze kazdy, kto sa pozrie na zdrojovy html dokument, pochopi
velmi rychlo, ako si moze aj na svojej stranke urobit pocitadlo.

J |              Ing.  R u d o l f   B R D E C K A                    |
J |           Department of Automation and Measuremen                 |
J |  Faculty of Mechanical Engineering  Slovak Technical University   |
J |            Mytna 36, 811 33 Bratislava, Slovakia                  |
J |         tel: ++42/7/397 193     fax: ++42/7/395 315               |
J |              E-mail: brdecka at kam1.vm.stuba.sk                     |
J |              http: //dec50.vm.stuba.sk/~brdecka                   |