Prenos posty mezi centrem a pobockou

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Fri Nov 8 10:10:06 CET 1996

> Bohuzel ne. Musel by se instalovat 602 postovni urad, s nimz Pegasus
> nemuze spolupracovat, nebot jde v principu o specializovany sdileny
> soubor na siti.
>
> Druhy problem je, ze pro 602 pro Internet je potreba mit odprovidera
> pridelenu pevnou IP adresu, dynamicke pridelovani je nepripustne.

Podivejte se na http:\\www.lanprojekt.cz na WinProxy
v posledni verzi 1.4 (zatim prvni beta) umi asi vse,
i neco navic.
Je to prvni beta a ma dost chyb, ale vyvoj bezi hodne rychle a urcite
bude stat za to pockat si ....

...navic je to i proxy server  (jako demo omezeny, ale pouzitelny)

Autori planuji i napojeni primo na Pegasus a dalsi lahudky
    Jaroslav Cibulka
 Kovopetrol, a.s. Plzen

tel. 019/7223472