Prenos posty mezi centrem a pobockou

Lieberzeit, Vladja VLieber at rkk.cz
Fri Nov 8 15:42:48 CET 1996

Dobry den,

omlouvam se za mirne komercni odpoved - jde ale o primou odpoved na
primou otazku, tak mi to snad prominete.

Presne popsanou funkci ma nas prave dokonceny produkt EMMA (Electronic
Mail Messaging Agent). Jde o mail server/forwarder pro Win95 nebo Win NT
3.51/4.0, urceny k mailovemu pripojeni vice uzivatelu z lokalni site k
Internetu. EMMA se z pohledu lokalni site tvari jako standardni mail
server (SMTP/POP3), takze ji lze pouzit ve spojeni s libovolnym
klasickym mailovym klientem. EMMA se pravidelne v zadanych intervalech
spojuje prostrednictvim dial-up s Internetem a pomoci SMTP si vymeni
vsechnu odchozi i prichozi postu. K dispozici je nekolik metod, jak
donutit mailserver providera k co nejrychlejsimu predani posty. EMMA
dale obsahuje uzivatelsky prijemne administratorske i uzivatelske
nastroje a jine vymozenosti.

Nechci vas obtezovat zbytecnymi detaily. Zajemcum o podrobnosti odpovim
mailem.

Best regards,

Vladimir Lieberzeit
RKK Informationssysteme s.r.o.