pronajem WEB serveru

Michal Verner truconn at mbox.vol.cz
Mon Nov 11 14:36:09 CET 1996

----------

       truconn@                .cz
>                  ^^^^^^^^^^^
> Opravdu dovedne skryta reklama ;-) No nic.
>
> Jiri Pelech
> (sveho zamestnavatele take nikde nejmenuju :-)

Ten radek jsem vymazal umyslne.

 Zajimalo by mne, jak mam hovorit (kladne ci zaporne) o mem providerovi,
aniz bych delal reklamu.
Napada mne jen jeden zpusob. Jsem take na adrese Michal at ........  .cz
Pokud vsak uverejnim tuto adresu pod dopisem, ktery hanlive hovori o "mem" providerovi, hovorim vsak proti svemu zamestnavateli. Pritom se ty zpravy jen forwarduji k tomu prvnimu.

Jako reakce na muj prispevek mi prislo nekolik ironickych dopisu na tema zkryte reklamy, ale nikdo nehovoril o tom, jak hovorit o svem providerovi a neporusit Netiquetu reklamou. Dokaze nekdo presne urcit, co je a co neni zkryta reklama

Omlouvam se za lehce zmateny sloh, ale snazil jsem se striktne vyhnout jmenu jakekoli spolecnosti.

Michal Verner