IE 3.0 CZ podruhe

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Mon Nov 25 20:57:46 CET 1996

> Bohuzel ele IE nereaguje ani na odkaz ktery je soucasti mailu. Z toho
> usuzuji ze problem je nekde jinde a ne ve forme zapsani adresy. Pripada mi
> to jak naschval od MS ze se mohu koukat jen na jeho adresy :-)
> K upresneni dotazu dodavam ze jsem pripojen dial-up na EUnet a zadny PROXY
> nepouzivam.
>
> Jestli je jeste nejaka sance tak predem dekuji.

Hm ... Tady uz snad pomuze jenom :
1) Odinistalovat MSIE
2) Odinstalovat TCPIP
3) Nainstalovat TCPIP
4) Nainstalovat MSIE

Tohle mi zatim vzdycky zabralo (pokud jsem mel podobne problemy). Ovsem
pokud je Vas cas drahy, zkusil bych vydrzet s Netscapem a pocket na MSIE
4. On ten NN taky neni zas tak spatny :-)

						Michal