IE 3.0 CZ podruhe

Arn chadima at tf.jcu.cz
Mon Nov 25 22:43:48 CET 1996

> Rad bych IE pouzival, nemusite se mnou souhlasit, ale po uvedeni IE 3.0 uz
> na PC Netscape prohral.

IE ma lepsi Java JIT interpreter/compiler?,
ale jinak vede dle mne stale NN.
Ja nevim jak kdo, ale pri tvorbe aplikaci a stranek na bazi HTML,
osobne vzdy vysledne dilo optimalizuji pro NN.
Nejlepsi co NN nabizi v soucasnosti je Javascript 1.1
oproti 1.0 ve verzi 2.x.
IE je ohledne toho nejak vedle.
Jscript i VBscript s IE jsou nejak zmatene, program ve VBscriptu lze
zapsat nekolika zpusoby, coz nemusi byt nejlepsi pro programatora.
Dle poslednich zprav navic Javascript z NN bude standartizovan.
NN je rychlejsi.
NN nekdy hodne pada
(lze tomu zabranit asi 20 preinstalovanimi OS a dalsimi vyladovacimi
procedurami).
NN ma o hodne lepsi postu.(kdo neveri at tam bezi)
Nektery dokumenty jsou v IE znacne (vubec) necitelny (pro boha proc?).

Co mne osobne chybi je HTML editor upraveny primo pro postu.
Lepsi tisk dokumentu.(to jiz bylo slibovany do 3.0)
A trideni prichozi posty.(napsal jsem jiz vlastni exa'c~ co to umi)

--
 Arn - A. Chadima