IE 3.0 CZ podruhe

Frantisek Rysanek xrysf03 at staff.eunet.cz
Mon Nov 25 22:49:28 CET 1996

> se

> Dekuji vsem, kteri se mi snazi poradit.
>
> Skousim vsechny moznosti ktere jste zde radili, lomitko pred, lomitko za,
> http,atd ...
> Bohuzel ele IE nereaguje ani na odkaz ktery je soucasti mailu. Z toho

> K upresneni dotazu dodavam ze jsem pripojen dial-up na EUnet a zadny PROXY
> nepouzivam.

Je to, priznavam, hodne zvlastni. Predpokladam, ze pracujete pod WIN95. To
je pomerne zapeklity system, hlavne v tom smylu, ze se tam skutecne da
nejake to nastaveni prehlednout. Jeste doplnujici otazka: pouzivate
interni vytacedlo W95, nebo mate neco od jine firmy? Nemate v pocitaci
jeste ethernet kartu? Nebo dokonce pres ni Vase firemni TCP/IP?
Zkousel jste zavolat na nase cisla? Pokud ne, tak to zkuste. Pokud ano,
pak zdviham leve oboci.
Tohle totiz vypada na klasicky spatne vyplnene adresy DNS serveru. Pod W95
se vyplnuje na dvou mistech, a jestli se nepletu, tak tohle se obcas
zapomene a jsou z toho pak mrzutosti. Windowsy to taky rady pri rozlicnych
prilezitostech samy zapomenou.
Vysledek: pres IP adresy vsecko funguje, ale pres domenova jmena se to ne
a ne chytit. Vubec bych se nedivil, kdyby MSIE znal IP adresu microsoftiho
webserveru zpameti a cpal ji tam i bez DNS.
Tohle vsecko je samozrejme nesmysl, pokud Vam jinak DNS prokazatelne
funguje ( jiny prohlizec, ping, telnet atd. )

Mozna je to vsecko uplne jinak, take se do debaty zapojuji pozde,
takze mi treba neco unika - v tom pripade se Vam omlouvam.

Frantisek Rysanek

-------
Frantisek Rysanek
EUnet.cz