Bootp

Jan Prikryl prikryl at weinberl.cg.tuwien.ac.at
Wed Nov 27 13:42:01 CET 1996

> Date: Wed, 27 Nov 1996 11:44:11 +0100
> From: Martin Marusak <marusak at po.upjs.sk>
> Subject: Bootp
> To: net at cs.felk.cvut.cz

>   Nema niekto skusenosti s bootp a telnet klientami pod dos? Skusal
> som presvedcit NCSA telnet 2.3.03, aby vsetky udaje si stiahol cez
> bootp, ale on si takto stiahol len svoju vlastnu ip adresu. Odmieta
> si zistit gateway ako aj dns. Neviete niekto poradit ako NCSA telnet
> nastavit, alebo odporucit iny telnet klient?

Pouzival jsem NCSA telnet s bootp nastavenim bez jakychkoliv
problemu. To, co popisujete, vypada spis na bootp server, ktery
odovida paketem s pro NCSA nepochopitelnym rozsirovacim polem (tam je
specifikovan nameserver, gateway a podobne) ci dokonce bez tohoto
pole - viz RFC 1497 ci RFC 1533 (coz je rozsireni 1497 o popis DHCP).
Anebo mate spatnou verzi telnetu ci telnet spatne nakonfigurovany,
je mi divne, ze by se bootp server choval takto.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria