Bootp

Martin Mares mj at k332.feld.cvut.cz
Wed Nov 27 14:21:10 CET 1996

> Pouzival jsem NCSA telnet s bootp nastavenim bez jakychkoliv
> problemu. To, co popisujete, vypada spis na bootp server, ktery
> odovida paketem s pro NCSA nepochopitelnym rozsirovacim polem (tam je
> specifikovan nameserver, gateway a podobne) ci dokonce bez tohoto
> pole - viz RFC 1497 ci RFC 1533 (coz je rozsireni 1497 o popis DHCP).
> Anebo mate spatnou verzi telnetu ci telnet spatne nakonfigurovany,
> je mi divne, ze by se bootp server choval takto.

   NCSA telnet ma docela dost problemu s analyzou odpovedi na BOOTP,
rozhodne neni prilis kompatibilni s particnimi RFC -- jednou z moznosti,
jak to vsechno vyresit, je pouzit upravenou verzi bootpd dostupnou
na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/k332/local/mj/linux/bootpd-2.2b-mj.tar.gz,
v niz jsou jednak drobne work-arounds na tyto chyby a jednak ruzna
drobna vylepseni.

						Martin Mares