Bootp

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Nov 27 15:36:34 CET 1996

On Wed, 27 Nov 1996, Martin Mares wrote:

>    NCSA telnet ma docela dost problemu s analyzou odpovedi na BOOTP,
> rozhodne neni prilis kompatibilni s particnimi RFC -- jednou z moznosti,
> jak to vsechno vyresit, je pouzit upravenou verzi bootpd dostupnou
> na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/k332/local/mj/linux/bootpd-2.2b-mj.tar.gz,
> v niz jsou jednak drobne work-arounds na tyto chyby a jednak ruzna
> drobna vylepseni.

Zalezi jak na bootp klientovi, tak na serveru. Aby se totiz domluvili, co
klient chce, a server mu to poslal.
Mel jsem sveho casu podobny problem s pc-pine. Ta se chovala "neslusne"
v tom smyslu, ze si vyslovne nerekla, ze chce rozsireny ("dlouhy") paket,
a pak se divila, ze dostala kratky. Mam ale dojem, ze jini klienti, ani
Clarkston (skoro NCSA) telnet, to nedelali. Novy bootp server je nyni
nastaven tak, aby posilal _vzdy_ rozsireny paket. A je pokoj.   ;-)

   Zdravi
                Bohumil Chalupa