NN3.0/3.1

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Wed Nov 27 15:59:49 CET 1996

On Wed, 27 Nov 1996, Dan Lukes wrote:

>     Netscape nikdy neodpovida ne prime neprijemne dotazy v NEWSech (ani primo
> tech jejich) ani v jejich konferencich. Samozrejme, zadna reakce ani na
> BUG-report. Jiz rok se snazim obcasnymi smutnymi dotazu zjistit proc Netscape
> pri odesilani posty porusuje SMTP protokol (RFC821) - uzavre connection bez
> zaverecneho povinneho QUIT - podle me hloupa zavada. Jeste nikdy nedosla
> zadna odpoved ...

Asi neoplyvaji chuti casto odpovidat, nicmene aby zde bylo i neco
povzbudiveho, tak ja jsem s nimi v dobe pozdejsich 3.0b verzi komunikoval
ohledne implementace narodniho prostredi v NN a odpovidali mi
(nekolikrat). I kdyz, pravda, jsem se v nekterych vecech jen shodli, ze
mame jiny nazor ... Ale reagovali, takze asi ma cenu jim psat.

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html