NN<->DNS

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Wed Nov 27 16:03:32 CET 1996

On Wed, 27 Nov 1996, Dusan Malik wrote:

> obcas pri pokuse z WWW stranky sa dostat
> na URL ktora je na nej uvedena mi NN zahlasi, ze Netscape nie je schopny
> lokalizovat uvedeny server a ze k nemu
> neexistuje DNS. Ak si tu istu URL napisem v okne OPEN vsetko prebehne v
> pohode. Vie niekto cim to je?

> Pozivam WIN 3.1, NN Gold, proxy cache.

A problem nenastane, kdyz se primo zada jmeno do okenka Open? Pokud se
vzdy vyresi pri opakovanem pokusu, mohlo by jit o ,,neochotu`` cekat, az
se proleze cely strom DNS (coz muze nekdy nastat, kdyz jde o v dane
oblasti nepouzite jmeno). Nevim ale, zda by chyba byla u NN nebo by mohla
byt i u proxy (asi mohla).

V opacnem pripade nevim.

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html