ssh pro DOS (Re: Bootp)

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Fri Nov 29 19:14:31 CET 1996

On 28 Nov 1996, Marek Andricik wrote:

> Ked uz sme pri tom NCSA telnete... Nevie niekto, kde by som mohol
> najst NCSA telnet, ktory by sa vedel dohovorit s ssh? Nieco som kedysi
> davno cital o takto upravenom telnete (vraj niekde v Polsku) ale
> zatial sa mi ho nepodarilo najst. Dik za pomoc.

Kdyz jsem se ptal v konferenci o ssh, bylo mi receno, ze pro ssh jsou
potreba rychle pocitace, na kterych uz stejne bezi Windows, takze nic pro
DOS neexistuje. Presto by nemel byt problem prelozit zdrojaky Unixoveho
ssh pod DOSem, pod nejakym tim protected mode gcc pro DOS (nebo jak se to
jmenuje), podobne jako lynx/Bobcat..

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz