Bootp

Jan Prikryl prikryl at weinberl.cg.tuwien.ac.at
Sat Nov 30 04:35:49 CET 1996

> Date: Fri, 29 Nov 1996 13:51:00 +0100
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk (Matus Uhlar)
> Subject: Re: Bootp

> hmmm, potom by bolo asi najlepsie hladat novu verziu NCSA telnetu priamo u
> zdroja a ak nejestvuje, poziadat o nu. 2.3.03 mi blblo s xinetd a pokial
> viem Martin (povodca threadu) to u seba ma...

Mam dost silny pocit, ze NCSA telnet uz neni nijak podporovany (kdo by
se dneska zabyval DOSovskymi aplikacemi, ze :( ). Byl jsem navysost
spokojen s CUTE verzi, az na moznost osmibitove podpory. Mozna uplne
nejlepsi by bylo zkusit je nejak slepit dokupy - je ale otazka, jestli
to za to stoji.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria