POZOR! Internet virus!

Jan Prikryl prikryl at weinberl.cg.tuwien.ac.at
Sat Nov 30 04:37:02 CET 1996

> Date: Fri, 29 Nov 1996 14:19:46 +0100
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: Jan Havlicek <Havlicek at vse.cz>
> Subject: Re: POZOR! Internet virus!

> No poprve jsem tuhle zpravu videl uz vice jak pred rokem. Jestli na tom
> neco je nebo neni nevim, ale chodi to zda se stale dokola. Je to uz
> minimalne hodne stary.

Tenhle poplach se opakuje porad dokola, je to to same, co pohadky o mail
virech. Pokud se dobre pamatuji, kdysi byla jedna verze PKZipu, ktera
skutecne trojskym konem byla.

Ze zvedavosti jsem dal PKZIP300 vyhledat na FTPsearch v Norsku:

| FTP search results
|
| This server is located in Trondheim, Norway.
|
| "Case insensitive substring search" for "PKZIP300"
|
| ------------------------------------------------------------------
|
| No hits
| ----------------------------------------------------------------------------
| 0 reported hits
| 1.620 seconds prospero
| 1.620 seconds HTTP
| 0 partial writes.
| DONE

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria