spousteni CGI scriptu z user homepage

Vladimir Michl MICHLV at infnw.inf.upol.cz
Thu Oct 3 16:27:25 CEST 1996

> Dobry den,
> premominte mi mou jednoduchou otazku...
>
> Jak to udelat abych mohl uzivatel ze sve homepage spustit
> svuj CGI script?
> htpp://server.domena.cz/~uzivatel/cgi-script  nefunguje.
> Je opravdu nutne davat vsechny CGI scripty do adresare
> http serveru?
>
> Dekuji za jakoukoli odpoved
>             Michal Kocer <kocer at merlin.pap.univie.ac.at>

  Tento dotaz by bylo lepe smerovat do konference o WWW na

    www-l at lanprojekt.cz

  Tento prispevek tam forwarduji

                                                Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *