X-Window client

Leos Bitto bitto at mail.kolej.mff.cuni.cz
Thu Oct 3 16:39:28 CEST 1996

In article <199610031145.NAA10667 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
: Dobry den,
:
: Hledam klient pro XWindows. Nevite nekdo o necem takovem?
: Zajima me verze pro PC, pripadne jeho naroky na hardware a software.
: Predem dekuji
:
: Pavel Svacek
: svacek at unient.cz

Ja jsem spokojen s Xappealem - jeho aktualni verzi najdete treba na
ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/linux/X/xappeal. Bezi pod cistym DOSem a
vystaci si s packet driverem. Bohuzel ackoliv nabizi podporu BOOTP tak ta mi
nechodi (kdyz ma delat bootp -tj. hned po spusteni - tak zatuhne).
Musi se tedy  uvest prislusne informace do konfiguracniho souboru. Jinak
co se tyce naroku na hardware, tak by melo stacit 386SX, 16 MHz, 4 MB RAM.
Provozoval jsem to na takovem pocitaci bez problemu.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto at kolej.mff.cuni.cz>