Staronovy casopis pre netsurferov

Bednar bednar at isternet.sk
Wed Oct 9 10:30:37 CEST 1996

Mili citaci konferencii,
mam tu cest oznamit vam, ze casopis netacik je coraz popularnejsi, o com svedcia aj countre. No tento mejl pisem aj preto, ze netacik je obohateny o hit-paradu WWW stranok (nieco na sposob ceskej misspage, ale vsetko je pekne roztriedene do odvetvi). Tato hit-parade (mimochcodom made by ja) vyuziva naplno novych trendov v pocitacovych komunikaciach (JAVA). Ak vsak idete cez textovy prehliadac, alebo 16-bitovy Netscape (MSIE) nevadi, pretoze vas tu caka CARODEJNIK, ktory vas (na sposob devatdesiatpetkovskych wizardov) povedie procesom hlasovania. Takisto mozete nominovat svoju homepage, alebo len oblubenu stranku. Toto vsetko je tu a pre vas. Este by som vas chcel upozornit na clanok o JAVE (made by Pavel Petrovic), ktory sa objavi uz v buducom cisle (bude 1.novembra).

V oktobrovom cisle :
    o  WHAT IS JAVA ? - pekny applet zo sansajtu
    o  Komunikacne programy (telix, telemate, terminate)
    o  Recenzie - MS IE 3.0, MS IE 2.1, Deltapoint Quicksite, Microsoft Frontpage, ...
    o  Unreal - hram sa na spisovatela :-)
    o  JAVA vs. cgi - co pouzit ???
 a mnoho dalsieho...

Proste citajte Netacik !
URL na netacik : http://www.isternet.sk/netacik/
URL na hit-parade : http://www.isternet.sk/netacik/hp/
Kontakt na mna : bednar at urpin.isternet.sk

_/_/ _/_/   _/_/  etacik - casopis o INTERNETE
_/_/   _/_/ _/_/  http://www.isternet.sk/netacik/
_/_/        _/_/      MAKE THE CONNECTION !