Stahovanie hypertextu...

Bednar bednar at isternet.sk
Wed Oct 9 10:31:52 CEST 1996

Hi all,
 zhanam program, ktory by stahoval celu hypertextovu infrastrukturu servra. Predstavujem si to tak, ze by som napisal URL a program podla HTML prikazov zisti, kde sa aky subor nachadza, prida si ho do zoznamu a takto mi proste stiahne cely Web na danom servri (mal by byt taky inteligentny, ze okolite servre nebude tahat a mal by to dokazat aj s obrazkami).