NOCNI odeslani posty-souboru pres E-mail

Ludek Babor babor at hq.glavunion.cz
Fri Oct 11 08:46:25 CEST 1996

> Date:          Fri, 11 Oct 1996 08:19:59 +0200
> To:            net at cs.felk.cvut.cz
> From:          "Jezek" <jkr at pbm.czn.cz>
> Subject:       NOCNI odeslani posty-souboru pres E-mail

> Vedel by nekdo, jak v nocnich hodinach odeslat soubory pres e-mail a
> nekde jinde je natahnout? Potrebuji bez zasahu uzivatele vytvorit v noci
> soubor a odeslat ho. Zkousel jse program WSENDMAIL, ale ten asi umi jen
> zpravy, ne pripojene soubory.

Neco takoveho tady pouzivam - spustim NECO.BAT, ten mi vytvori textovy
soubor s danou strukturou a spusti WinPMail, ktery z toho souboru vytvori
zpravu a odesle ji ...
Funguje mi to i s pripojenymi soubory ...

S pozdravem
	Ludek Babor			E-Mail: Babor at Glavunion.cz
	OS manager			E-Mail: Ludek.Babor at Glavunion.cz
	Glavunion, a.s., Teplice	Tel: +42-417-343085
	Sklarska 450			fax: +42-417-29247
	416 74 Teplice

	I use MIME ISO-8859-2 friendly software