NOCNI odeslani posty-souboru pres E-mail

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Oct 11 09:17:14 CEST 1996

Dne 11 Oct 96 v 8:19, Jezek uvedl(a):

> Vedel by nekdo, jak v nocnich hodinach odeslat soubory pres e-mail a nekde
> jinde je natahnout?
> Potrebuji bez zasahu uzivatele vytvorit v noci soubor a odeslat ho.
> Zkousel jse program WSENDMAIL, ale ten asi umi jen zpravy, ne pripojene
> soubory.

Krome WInPMAILu, jak radil Ludek, totez dokaze o DOSovsky PMAIL. V teto
souvislosti je vsak na miste upozorneni, ze nelze odesilat postu jakekoli
velikosti a navic, tim je automatizovana pouze "odesilaci" cast transportu.

Takze pokud jsou vase soubory prilis velke, je asi rozumne je predem nasekat
na casti - ja bych tohle napriklad resil pomoci UUENCODE, ktery pripravuje
binarni soubory na odeslani postou vcetne toho, ze je seka na dily dane
velikosti. Navic na takto pripravene zpravy uz muzete pouzit nas oblibeny
WSENDMAIL, nebot po konverzi se jedna jiz o obycejnou (i kdyz pro cloveka
tezko citelnou) mailovou zpravu. Na druhe strane pak muzete (zase
automaticky) programem UUDECODE sestavit originalni soubor.

                                            S pozdravem
                                                        Dan Lukes
Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ