NOCNI odeslani posty-souboru pres E-mail

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Fri Oct 11 10:06:17 CEST 1996

On Fri, 11 Oct 1996, Dan Lukes wrote:

> Dne 11 Oct 96 v 8:19, Jezek uvedl(a):

> Takze pokud jsou vase soubory prilis velke, je asi rozumne je predem nasekat
> na casti - ja bych tohle napriklad resil pomoci UUENCODE, ktery pripravuje
> binarni soubory na odeslani postou vcetne toho, ze je seka na dily dane
> velikosti. Navic na takto pripravene zpravy uz muzete pouzit nas oblibeny
> WSENDMAIL, nebot po konverzi se jedna jiz o obycejnou (i kdyz pro cloveka
> tezko citelnou) mailovou zpravu. Na druhe strane pak muzete (zase
> automaticky) programem UUDECODE sestavit originalni soubor.

Dalsi variantou je pouzit pro zakodovani a rozsekani souboru na mensi
casti program mpack, k odeslani wsendmail a na prijmu k dekodovani program
munpack. Rozdil od vyse uvedeneho reseni spociva pouziti MIME namisto
kodovani uuencode, coz nekdy muze byt vyhodne.

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html