Jak zjistit adresu na dane domene....

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Sat Oct 12 15:41:52 CEST 1996

: > : > > Jak zjistim e-mail adresu Franty Novaka na domene  domena.cz?
: > Pokud ma byt nejaky takovyhle system pouzitelny,
: > _musi_ byt distribuovany.
: Ja Vas nazor nesdilim. Distribuovane _musi_ byt systemy, kde je centralni
: sprava, nebot centralne nejde spravovat napr. celou CR. Ale system, ktery
: se primarne spravuje postou, dotazuje pres WWW a zodpovednost neni na
: nejakem spravci, ale na kazdem uzivateli, u nej je cloveku jedno, zda posila
: postu do Prahy nebo do Horni Dolni. Tady je spis jednotne umisteni vyhodou
: - jedna emajlova adresa, jedno URL.

  Asi jsme si nerozumeli v tom, co je "distribuovany system".
Ja tim rozumim neco jako napr. DNS. Tj. data jsou rozmistena
a udrzovana na vice mistech (napr. hiearchicky), ale samozrejme
odpoved na dotaz dostanu odkudkoli (stejnou).

--
Jan Hrdonka <hrd at eunet.cz>