CGI scripty do IIS2

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Sat Oct 12 19:18:45 CEST 1996

Karel Kovar wrote:

> Zdravim All!
>
> Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite o nakym ftp, resp. www
> serveru, kde by byli ke stazeni nejake cgi scripty do IIS ve Windows
> NT 4.0. Potreboval bych graficke pocitadlo pristupu na WWW (jako
> je nph-counter), potom bych potreboval iwpos.c, ktery by se dal

Nevim.Naprosta vecina je ,ale IMHO psana celkem  prenositelne.Pokud
tohle v pripade Windows NT selahava ..asi by stalo zamyslet se co s tim
....  ( nebo kam s nimi ..)

> zkompilovat pod Borland C++ 5.0 nebo pod MVC4.0, jiny prekladace
> pro NT nemam... Dale bych se chtel zeptat, co je pravdy na tom ze
> existuje take GNU C do Windows NT a jestli je to FREE nebo komercni
                ^^^^

    Neni ani komercni ani free. Je GNU :-) ehm. GPL.
GNU C je sice pro kde co ( treba i OS/2 ),ale pro Micro$oft Windows NT
zatim jen beta ( tusim,ze asi b14  ??  ) tj. IMHO ne moc pouzitelne.

BTW: Na druhe strane co ve Windows neni beta ? :))))

> zalezitost a kdo ho popripade dodava... Dale bych se jeste chtel
> zeptat, kde se nastavujou v IIS2 nove Content-type ... Potreboval bych
> aby sli prehravat iso/mpeg layer3 soubory prehravat z IIS2 www serveru.
> V apache bylo potreba kvuli tomu pridat do mime.types dva nove Content-type
> a pak to slo .... Ale kde se to da nastavit v NTckach ? Koukal sem
> do vsech konfiguracnich programu, ale nikde nic...

zajimave,ze vsude je to velice podobne - jen ve windowsNt to musi byt
jinak.Rad bych se Vam na to podival ( proklikal ),ale IIS podlehala
prikazu "hodit do kose" 8-) .. nicmene bych se chtel zeptat :

Nevite nekdo o FUNKCNI verzi Apache na NT ? Na ftp.apache.com sice neco
takoveho je v incoming,ale nejak se mi to nepodarlo rozbehnout
( IMHO jde jen o pokus,ale co kdyby ? :-)

--
S pozdravem
    Petr Snajdr