Jak zjistit adresu na dane domene....

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Sun Oct 13 18:06:41 CEST 1996

Dne 12 Oct 96 v 15:41, Jan Hrdonka uvedl(a):

> : > : > > Jak zjistim e-mail adresu Franty Novaka na domene  domena.cz?
> : > Pokud ma byt nejaky takovyhle system pouzitelny,
> : > _musi_ byt distribuovany.
> : Ja Vas nazor nesdilim. Distribuovane _musi_ byt systemy, kde je centralni
> : sprava, nebot centralne nejde spravovat napr. celou CR. Ale system, ktery
> : se primarne spravuje postou, dotazuje pres WWW a zodpovednost neni na
> : nejakem spravci, ale na kazdem uzivateli, u nej je cloveku jedno, zda posila
> : postu do Prahy nebo do Horni Dolni. Tady je spis jednotne umisteni vyhodou
> : - jedna emajlova adresa, jedno URL.

> [...]

    No, jiste je vyhodou moci poslat dotaz "kamkoli" - tedy napriklad
nejbliz, ale asi to neni klicovy atribut ktery by v takovem systemu
"musel byt". Opravdu mi nepripada az tak velka nevyhoda, ze system je
centralizovany, kdyz manageovat lze odkudkoli a dotaz lze klast take
odkudkoli - ten mailovy traffic, ktery tim takto "zbytecne" vznikne (oproti
situaci, kdy je dotaz pokladan na vice mistech) mi nepripada tak podstatny,
aby toto bylo vyraznou nevyhodou. Nejaky vyznam to snad ma jen vzhledem k
dostupnosti cele sluzby v pripade nedostupnosti stroje, ktery ji zajistuje ...

    Takze, myslim, ze chapu co jste mel na mysli, ale nesouuhlasil bych s
vami v tom smeru, ze distribuovanost je dulezitou vlastnosti takoveho systemu.

                                            S pozdravem
                                                    Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ