Jak zjistit adresu na dane domene....

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Sun Oct 13 20:43:06 CEST 1996

: [...] Opravdu mi nepripada az tak velka nevyhoda, ze system je
: centralizovany, kdyz manageovat lze odkudkoli a dotaz lze klast take
: odkudkoli - ten mailovy traffic, ktery tim takto "zbytecne" vznikne (oproti
: situaci, kdy je dotaz pokladan na vice mistech) mi nepripada tak podstatny,
: aby toto bylo vyraznou nevyhodou. Nejaky vyznam to snad ma jen vzhledem k
: dostupnosti cele sluzby v pripade nedostupnosti stroje, ktery ji zajistuje ...

  Nevyhodnym se to zacne stavat az teprve tehdy, kdyz bude databaze
obsahovat opravdu hodne informaci a bude skutecne hodne vyuzivana
(naroky na databazovy stroj a ten traffic). Mozna se to zda predcasne,
ale myslim, ze by bylo vhodne, tam tu "distribuovanost" dodelat uz ted
a predejit tak budoucim problemum.

--
Jan Hrdonka <hrd at eunet.cz>