FW: Certifikaty MS

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Tue Oct 15 22:58:37 CEST 1996

Jan Toman wrote:

> detailni informace ziskaji zajemci na
> http://www.microsoft.com/train_cert/
> - na hlasy, ktere riaji, ze lide, kteri neco umi nepouzivaji nase
> produkty odpovidam, ze pokud nekdo o necem nic nevi tak o tom nemluvi -
> tak se pozna clovek rozumny (Homo sapiens sapiens) od ideologickych
> demagogu

Jak proste 8-)))
Ja mam stejne pocit,ze je to presne naopak.Tj.lide od Unixu se alespon
orientuji ve Windows,ale ne tak casto naopak :))))

BTW:A v te demagogii ma Mrkvo$oft dlouholetou tradici :)))
    "plne" 32-bitovce Windows95 neobsahujici DOS bezici na 4 MB RAM
atd.Skoda mluvit.

> E-mail:  janto at microsoft.com

Jo tak.

{Pred nejakou dobou napsal do Newsu jakysi clovek,ze nasel chybu v
Excelu.Pry to zkousel na  nekolika naprosto jinych konfiguracich HW
i jinych instalacich SW a OS - takze slo zjevne o chybu
programu.tusim,zese projevovala  vytuhnutim pocitace ( ale to si uz
nejsem jist ).Kdyz ve svych rodnych USA zxavolal na Microsoft Hotline
tvrdil,ze kdyz se jim   neho nepodarilo udelat totalniho blbce po caa.
30 minutach proste zavesili 8-)))

Osobne mam  podobne negativni zkosenost i M$ Hotline v CR.Panove by
si
tam meli dat alespon nekoho kdo chape rozdil mezi windows95 a NT a
netvrdi "ze je to skoro to samo" 8-)))))

K te cerifikaci.IMHO se daji penize vyhodit i jinak a presto treba M$
necertifikovany Linus neni zadny amater :-)))) a jeho tucnak hazejici
kameny do oken ( kde jsem to jen na WWW videl ? ) pusobi celkem mile :)

Mam tu CDecko,ktere nese hrdy nazev:ROADMAP TO EDUCATION AND
CERTIFICATION.A complete guide to the Trainig &
Certification.Programmers offered by Microsoft.Snad se to da porad jeste
nekde ziskat ( Microsoft CZ,EMWAC ??? ) a snad by Vam to mohlo vytvorit
ucelenou prectavu o co jde.

BTW:Je mile,ze pro budouci "profesionaly" nezapomeli na to CD pripsat:
     Run SETUP.EXE from Microsoft Windows 8-)

--
S pozdravem
    Petr Snajdr

login: