Certifikaty MS

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Tue Oct 15 23:20:30 CEST 1996

Jiri Pazdernik wrote:

> To je sice hezky, ale muzes mi poradit, co ma delat clovek, ktery ma
> nakoupeny
> soft za 200 tisic do windoze a kromtoho pod linux stejne to, co
> potrebuju

Mozna by stalo rict za to jake.
Pokud ho ovsem mate opravdu pro windows - asi stejne budete muset koupit
nove,ktere pobezi "opravdu 32-bitove".Vice prece jak je to stemi
win 3.1 programy pod Windows95 ,ze ? Smula je,kdyz to clovek musi
absolvovat jeste jednou pri prechodu na WindowsNT.uznavam,ze to uz neni
tak caste - nicmene co vam rikaji slova jako "ochrana investic" ?

Co 2 roky menit OS,menit SW,vsechno to preinstalovavat a nakonec
preskolit vsechny uzivatele ???? ( oposilovani HW ani nemluve)

> neexistuje???? Linux je sice hezka vec, ale tak dobry na nejaky server
> na inetu.

  Nejen,ale je to otazka existujicich a neexistujicich aplikaci.

BTW:Tohle je spis diskuse do win-l nebo winnt-l,ale nejak se nemam
odvahu prihlasit.Postu si ctu pres POP a nevim proc,ale "listserver" na
kterem tyto konference pod WindowsNT bezi usoudil,ze ma adresa
snajdr at pvt.net neni to prave a prihlasil uzivatele root@ na serveru kde
bezi ten popd.Jeste ted tomu neverim ....

--
S pozdravem
    Petr Snajdr

login: