off-topic k Infime

Karel Svejda ecb at traveller.cz
Wed Oct 16 16:04:55 CEST 1996

> Slavnou Infimu, spol. s r. o. jsem samozrejme kontaktoval, ale pouze
> e-mailem. Ticho po pesine - Infima tedy Netscape pro neco jineho nez je
> PC/Microsoft zrejme ani neprodava.
>
> Omlouvam se za off-topic. Chtel jsem jen ukazat, ze ta slavna reklama
> Infimy je jeste vetsi otres nez jsme si zvykli.
> --

   Naprosto souhlasim.

   Vim, ze existuje cela skala produktu Netscape pro SINIX V5.42 a vyssi
(SVR4 na R4400 a R10000).
   Bombardoval jsem prodej at infima.cz pozadavky na nabidku,
ale ani se mi neozvali.
   Uvazuji ,ze by bylo vhodne informovat Netscape o tom, jak jim taky
nekdo muze delat marketing.

Pokud mate nekdo obdobne zkusenosti s pristupem infimy, napiste mi
na privatni adresu, protoze je to opravdu off-topic. Omlouvam  se stejne jako
Tom Mueller.

Karel Svejda
ECB Informacni systemy spol. s r.o.
Prazska 52/II