FW: Certifikaty MS

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Wed Oct 16 16:49:49 CEST 1996

> BTW:A v te demagogii ma Mrkvo$oft dlouholetou tradici :)))
>     "plne" 32-bitovce Windows95 neobsahujici DOS bezici na 4 MB RAM
> atd.Skoda mluvit.
>

> {Pred nejakou dobou napsal do Newsu jakysi clovek,ze nasel chybu v
> Excelu.Pry to zkousel na  nekolika naprosto jinych konfiguracich HW
> i jinych instalacich SW a OS - takze slo zjevne o chybu
> programu.tusim,zese projevovala  vytuhnutim pocitace ( ale to si uz
> nejsem jist ).Kdyz ve svych rodnych USA zxavolal na Microsoft Hotline
> tvrdil,ze kdyz se jim   neho nepodarilo udelat totalniho blbce po caa.
> [...]

Problemy s M$ ma asi kazdy, kdo s nima neco spolecneho (tj bohuzel skoro
vsichni, co delaj na pocitacich). Nechci rozpoutavat flame war (navic
trochu mimo), ale musim se s podelit o dnesni zazitek:

Pridil jsem kolegyni M$ natural keyboard - a ejhle, slavna M$ neni
ani schopna popsat krabici cesky (rozumej fonty) - kdyby to bylo
bez hacku a carek - ale ono je to s nima, ale v US fontu....
...manual jsem radeji neotevrel...

> Osobne mam  podobne negativni zkosenost i M$ Hotline v CR.Panove by
> si
> tam meli dat alespon nekoho kdo chape rozdil mezi windows95 a NT a
> netvrdi "ze je to skoro to samo" 8-)))))

Taky mam pocit, ze by se lidi od M$ hotline meli neco naucit.
Pokud maji (a to snad jo) certifikaty MS, tak je to neco,
co si dokazu odpustit...       (jesli podobni lide jako na hotline
skoli, tak by to mohla byt i sranda)

S pozdravem
    Jaroslav Cibulka
 Kovopetrol, a.s. Plzen