Help - Fidonet

Petr Klimovic Petr_Klimovic at p0.f59.n421.z2.fido.cz
Thu Oct 17 20:53:14 CEST 1996

 JS> Po celkem uspesneho proniknuti do internetoveho sveta mi jeste zbyva
 JS> par veci. Proto se na vas obracim s prozbou o radu jak pres
 JS> internet odebirat a psat do fidonetovskych konferenci. Zajimam se
 JS> hodne o HW a myslim, ze na fidu je koncentace lidi prece jen vyssi nez
 JS> na internetu. Tudiz se ptam: existuje nejaka gateway fido/internet
 JS> ? Jak ji pouzivat ? Jakym SW?

Existuje news server jmenem fido.cz, takze nejake to mail.fido.cz, zkousejte,
jsou zde k dispozici fido konference, ale pokud vim pouze pro cteni.
BTW ja sem pisu z fida, prave pres tuto gate (fido.cz)

               Tv–j(V ¨) m(a)iluj¡c¡ Pi‘i

... Slon je my¨ vytvo©en  na zak zku vl dy.
--- FMail/386 1.20
 * Origin: Piziho BBS, Orlova, 69-6512397, 1,2 GB HD  (2:421/59)