Certifikaty MS

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Thu Oct 17 22:53:14 CEST 1996

Petr Snajdr wrote:

> Mozna by stalo rict za to jake.

Napriklad Corel DRAW, Adobe Photoshop, Aldus Page Maker a dalsi..

> Pokud ho ovsem mate opravdu pro windows - asi stejne budete muset koupit
> nove,ktere pobezi "opravdu 32-bitove".Vice prece jak je to stemi
> win 3.1 programy pod Windows95 ,ze ? Smula je,kdyz to clovek musi
> absolvovat jeste jednou pri prechodu na WindowsNT.uznavam,ze to uz neni
> tak caste - nicmene co vam rikaji slova jako "ochrana investic" ?

V tomhle asi mate pravdu, ovsem kdyz jsme tyto aplikace poprve
porizovali,
tak jsme o unixu nabo linuxu vubec nevedeli. Je to asi 6 roku zpatky :)
Zase na druhou stranu pro me je zatim vyhodnejsi koupit upgrade nez
platit
zcela nove verze. S tim rozdilem win95 <> winNT to zase neni tak zhave.
Zatim vsechno pro win95 beha pod NT v "pohode" (hmm ????)

> Co 2 roky menit OS,menit SW,vsechno to preinstalovavat a nakonec
> preskolit vsechny uzivatele ???? ( oposilovani HW ani nemluve)

Windoze od 2.0 do 95 pro me neni OS. Je to pouze okynkova nadstavba nad
dos.
A zatim jsme programy menili pouze 1x (z 3.0 na 95(NT)). S tim
preskolovanim
to u nas taky neni tak hrozne. Vsichni se v pocitacich vyznaji dobre,
takze kazdy
se uci sam. A moc rozdilu mezi verzemi pro 311 a 95 neni.

>   Nejen,ale je to otazka existujicich a neexistujicich aplikaci.

To je samozrejme. Takze co rikate na vyse zminene? Existuji?

> BTW:Tohle je spis diskuse do win-l nebo winnt-l,ale nejak se nemam
> odvahu prihlasit.Postu si ctu pres POP a nevim proc,ale "listserver" na
> kterem tyto konference pod WindowsNT bezi usoudil,ze ma adresa
> snajdr at pvt.net neni to prave a prihlasil uzivatele root@ na serveru kde
> bezi ten popd.Jeste ted tomu neverim ....

:)))) Nemam, co bych dodal. Snad jen, zkuste liny server, nebo to ctete
jako newsy. Ja si nechci zbytecne zaplnovat schranku zpravami z tech 40
(nebo kolika) konferenci, ktere ctu, takze pouzivam news reader.

> --
> S pozdravem
>     Petr Snajdr

Ale opravdu uz je to off topic... takze konec.

*  Jiri Pazdernik, Comtype Opava, Czech republic  *
*          Hobzikova 3, 746 01 Opava              *
*           Tel.FAX: +42/653/212607               *
*      E-mail: mailto:georges at traveller.cz        *