Poskytovatel Internetu

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Thu Oct 17 23:23:14 CEST 1996

Tomas WEINFURT wrote:

> v soucasne dobe se tam buduje uzel EUnetu. Mel by byt v rozmezi cca
> 14 dnu.
>
> Tomas Weinfurt
>
> ====== ____                            == Tomas WEINFURT
> ===== /      /   /   ___    ___  _/_  === Prokopova 21, Plzen
> ==== /----  /   /  /   /  /___/  /  ===== 301 00   Czech Republic
> === /____  /___/  /   /  /___   /  ====== tel +42 (19) 28 37 50
> ==                                ======= fax +42 (19) 28 37 53
> P r o f e s s i o n a l   I n t e r n e t Tomas.Weinfurt at eunet.cz

Hmm, ja s nim mam v Opave zatim jen problemy. Ted se nechali prepojit
na digital a telecom asi neni schopen zrusit tarifikacni impulzy, takze
co chvilku je to minutovy retrain. Nemluve o padani. Kdyz mam stesti,
tak jedu v kuse 2 hodiny :) Nemluve o konfiguracich modemu a nejakem
vcerejsim problemu, kdy me newsowsky server EUnetu serval, ze nemam
autorizaci pro cteni zprav :)) Soufam, ze to daji brzo do poradku,
protoze mi dochazeji nervy a nechci (a ani nemuzu) byt bez Internetu.

*  Jiri Pazdernik, Comtype Opava, Czech republic  *
*          Hobzikova 3, 746 01 Opava              *
*           Tel.FAX: +42/653/212607               *
*      E-mail: mailto:georges at traveller.cz        *