Certifikaty MS - snad uz posledni Re:

Klaus Jaroslav XKLAUSJ at vision.felk.cvut.cz
Thu Oct 24 12:00:15 CEST 1996

Dobry den,
mel bych tu jeden konkretni priklad. Mam kamarada, ktery mel na
elektro prumyslovce nulovy vztah k pocitacum. Po maturite (94) byl rok
na obecnim urade, kde delal "spravce" = kopiroval a instaloval
programy, obsluhoval tiskarnu atp. teprve pricichl k pocitacum. Pak
presel do sporitelny a ta mu zaplatila nekolika denni kurz WIN NT v
Praze. Na konci dostal certifikat. Ted umi nainstalovat NTcka,
zalozit noveho uzivatele, vi jakou ma funkci pod NTckama CTRL+ALT+DEL
apd. Dokonce jim pry rekli i nejakou teorii jak to pracuje uvnitr NT
(rekl bych tak rozsahu Petzolda na A4ce). Zaver si udelejte sami.

>Corel DRAW, Adobe Photoshop, Aldus Page Maker a dalsi..

> Takze co rikate na vyse zminene? Existuji?
> Ale opravdu uz je to off topic... takze konec.

Omlouvam se, ale nemohu si dovolit nezareagovat. O tom, jake jsou
moznosti zpracovani bitmap na Linuxu nemam zatim velky prehled, ale co
se tyka vektorovych obrazu a zpracovani textu je tu TeX+jeho podpora
postscriptu. Pokud si clovek v teto oblasti nehraje, ale pracuje
v ni profesionalne, je pro neho, podle meho nazoru, efektivnejsi
naucit se TeX a postscript. Dale to radsi nebudu na tomto miste
rozvadet. Sve osobni nazory a zkusenosti vam mohu sdelit pres osobni
e-mail. Jinak je podrobnejsi info samozrejmne na Internetu.

     Jaroslav Klaus
     CVUT FEL, Praha