jen PPP connect do Linuxu

Kristof Petr kri at fce.vutbr.cz
Tue Oct 29 18:42:47 CET 1996

Karel Kovar wrote:

> Zdravim All!
>
> Chtel bych se zeptat, zda-li nekdo nevite jak na Linuxu udelat aby se
> po dovolani na k nemu pripojeny modem rovnou zapnul pppd. Jedine co se mi
> zatim podarilo bylo to, ze mgetty zvedne modem a provede spojeni a vypise
> issue soubor a login prompt a chce zadat jmeno a heslo a pak teprve zapne
> pppd. To ja ale nechci.. Potrebuju aby bylo mozny se k linuxu pripojit
> pres normalni ppp z windows 95 bez uziti scriptu, tj. aby rovnou nabeh
> pppd ... tj rovnou aby to vypisovalo po spojeni modemu "divne znaky" :)

> [...]

A coz takhle cz.comp.linux ??

S tim mgetty jste na spravne ceste. Pokud ho zkompilujete s volbou
AUTO_PPP nebo jak se to presne jmenuje, tak mgetty zvedne modem,
vyhodi prompt a pokud client (Win a spol) zacne cpat do linky ppp,
tak mu ho spusti taky. Vsechno je napsany v dokumentaci.

                                 pk
--
| Kristof Petr                                        kri at fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |