dotaz

Tomas Hnetila tom at blovice.cz
Tue Oct 29 20:35:52 CET 1996

> Ani ja nemam zajem na dalsi nesmyslne "flame war", ale prave onen M$
> se v tomto ohledu zmenil a ma to ve vsech produktech podporovane a
> spravne.
> Ceske verze maji default ISO Latin 2 MIME 7-bit. QP.
> Takze nemate pravdu.
>
> Zdraví,
> L.Rudišar
> EMWAC

<flame>
Uznavam ze se posledni dobou trochu zlepsuji.
Ale idealniho stavu ze Windows prestanou uplne pouzivat jakousi
vlastni CP 1250 na prejdou na standartni ISO se asi nedockame.
</flame>

Skoncime uz diskuzi na toto tema !!

<flame>
Dalsi prispevky posilejte na adresu Bill.Gates at microsoft.com nebo na