CGI > CGI

Jaromir Dolecek dolecek at saruman.ics.muni.cz
Thu Oct 31 13:47:26 CET 1996

>   A nevyzaduje to nejake specialelni nastaveni serveru ?
>   - myslim neco jako scriptallias v srm.conf
>   (podotykam ze jinak mi CGI scripty funguji bez chyby)
>   mne totiz server po pokusu zadat mu vyse uvedene URL vytrvale
>   odmita s hlaskou "misconfiguration error" a v error_logu se objevi
>   "malformed header from script".

Jedine co me napada je udelat nejaky jednoduchy debugovaci skript
( treba
#!/bin/sh

echo "Content-type: text/plain"
echo
echo "Funguje"
)
postvat na nej (C-)SaCzech a uvidi se. Jestlize vse probehne v poradku, je
nejaka chyba ve skriptu. Pokud by tomu tak nebylo, asi nejlepsi
by bylo kdybyste poslal svuj skript a snad se najde nekdo, kdo
najde chybu ;-) (C-)SaCzech mam vyzkouseny, a vim naprosto urcite,
ze dynamicke prekodovavani vystupu ze skriptu _funguje_.

Jara D.
--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at ics.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258