CGI > CGI

Ales Horak ALES at rupnw.upol.cz
Thu Oct 31 14:25:52 CET 1996

Po novych poznatcich musim jeste problem upresnit.
Predevsim se omlouvam Jarovi Doleckovi za poznamku ze v CsaCzechu je
chyba, protoze PERLOVa verze (jak jsem pred pul hodinou zjistil) se
chova naprosto stejne. Takze:
   kdyz dam
  /cgi-bin/toASCII/cgi-bin/muj_script, tak probehne vse OK a to jak v
SaCzechu, tak i v CsaCzechu.
kdyz ale chci, aby si uzivatel mohl vybrat, cili:
  /cgi-bin/whichcode/cgi-bin/muj_script, tak se OBE verze chovaji tak,
ze spravne nabidnou vyber kodovani a po tom co si vyberu tak OBE
skonci se stejnou chybou httpd, o ktere jsem psal uz drive.
Jeste pro doplneni - "muj_script" je volan z html formulare a data
dostava metodou POST. (nepouzivam GET, protoze tech vstupnich dat je
pomerne dost)

                                  Ales Horak