Cestina - HOWTO?

Rudišar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Tue Sep 3 11:26:55 CEST 1996

><FLAME>
>Ostatne namitky proti pouzivani cestiny v e-mailu mi pripadaji stejne
>absurdni, jako kdyby si nekdo stezoval, ze spatne vidi WWW stranky s
>tabulkami a pozadoval zakaz jejich pouzivani s oduvodnenim, ze je to
>prilis nove RFC (ostatne, je podstatne novejsi nez MIME). Zcela jiste
>by
>byl poslan leninskou cestou s tim, at si poridi aktualni browser.
>
>S e-mailem je to totez: kdyz ten Vas ISO-8859-2 neumi, poridte si jiny
>-
>jak videt, je na vybranou, a jsou i slusne FREE programy.

> [...]

S tímto zcela souhlasím a myslím, že nastal čas češtinu opravdu začít
používat i v konferencích a pomoci vyřešit konkrétní problém lidí, kteří
ji naprostou většinou používat chtějí a kdo jiný než správci apod. jim
to zkrátka musí pomoci vyřešit.
Jsme snad v čechách a ne cechach. Myslíte, že běžné uživatele je nutné v
dnešní době zatěžovat vysvětlováním, že třeba v čechách psát cesky
protože, kdysi sendmail přenášel 7-bitů.

Zdraví,

#
# Ladislav Rudišar
# European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5210835
# fax  +42-49-5210002