Cestina - HOWTO?

Tomas Kouba tomask at mbox.vol.cz
Tue Sep 3 11:37:09 CEST 1996

> <FLAME>
> Ostatne namitky proti pouzivani cestiny v e-mailu mi pripadaji stejne
> absurdni, jako kdyby si nekdo stezoval, ze spatne vidi WWW stranky s
> tabulkami a pozadoval zakaz jejich pouzivani s oduvodnenim, ze je to
> prilis nove RFC (ostatne, je podstatne novejsi nez MIME). Zcela jiste by
> byl poslan leninskou cestou s tim, at si poridi aktualni browser.
>
> S e-mailem je to totez: kdyz ten Vas ISO-8859-2 neumi, poridte si jiny -
> jak videt, je na vybranou, a jsou i slusne FREE programy.
>
> (Toto se netyka autora prispevku, na ktery odpovidam).
> [...]

Naprosto s Vami souhlasim ovsem az na jednu vec. Urcita skupina
uzivatelu si nebude schopna z pohodlnosti nebo technikych duvodu
jiny program poridit nebo nakonfigurovat. Konference, ktera bude
pouzivat cestinu, ztrati urcite procento (nejsem schopen odhadnou
jake) svych odberatelu.

Ted je otazkou, zda to stoji za to? Muzeme treba hlasovat...

Tomas Kouba
mailto:tomask at mbox.vol.cz
fax   : +42 2 6834141
tel   : +42 2 6831285