Cestina - HOWTO?

Jan Prikryl prikryl at krindy.felk.cvut.cz
Tue Sep 3 17:48:51 CEST 1996

> Date: Tue, 3 Sep 1996 17:17:22 +0200
> To: net at cs
> From: kvarda at vc.cvut.cz (Jiri Kvarda)
> Subject: RE: Cestina - HOWTO?

> To jste opravdu tak omezeni a nevidite si na spicku nosu ?
>
> Vzdyt nektere konference ctou Cesi v zahranici. Pokud budu nekde
> na sluzebni ceste, urcite budu chtit cist cz.net.internet a mozna
> nektere dalsi. Pritom je to jedna z mala moznosti jak si tam cist
> neco z Ceska. Jak si asi tihle Cesi v zahranici poctou ve vyse
> uvedenem ?

Tezko. Ale prece neni problem pozadat spravce systemu, at to spravi;
kdyz jsem byl v Nemecku, slo to celkem bez problemu. Od toho
koneckoncu ten clovek taky je. Je mi jasne, ze implicitne nikdo nemuze
podporovat vsechny narodni abecedy, ale neni to neresitelny problem. A
tim, ze pred nim budeme strkat jako pstrosi hlavu do pisku, se ho
nezbavime.

Ja osobne nijak postu v ceskem jazyce nepreferuji, ale jsem schopen ji
prijmout a precist bez problemu. A o to tady podle mne jde - kdo
pouziva sedmibitove a nepocestitelne terminaly, nebo chce naporad
pstat bez diakritiky (vzdycky, kdyz musim napsat neco v normalni
cestine na pocitaci, jsem v haji, protoze uz ze zvyku pisu bez
diakritiky) muze si prece postu prevadet do sedmi bitu - viz tusimze
UTIA.

> <FLAME>
> Navic tu spravce konferenci na cs.felk.cvut.cz jednoznacne vyjadril
> svuj nazor, takze komu se nelibi, at si jde psat svoje hacky a carky
> jinam.
> Navrhuji automaticky vyradit z konference toho, u koho se objevi v
> hlavicce From: nebo To: =?iso-8859-2?Q? a po 5 prispevcich toho, komu
> se objevi quoted-printable v textu zpravy.
> </FLAME>

:-) To se mi zda fakt trochu sine kafe.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098