Cestina - HOWTO?

Ondra Dolezal dolezalo at RISC.upol.cz
Tue Sep 3 23:14:52 CEST 1996

kuchta at dean.fee.vutbr.cz (=?ISO-8859-2?Q?Ji=F8=ED_Kuchta?=) napsal:

>Urcite to tak snadne nebude, potrebujete jeste zmenit prekladovou
>tabulku (nebo tabulky - kdo vi, jak to ma Eudora organizovane).
>Mimochodem, takovyto zasah je zrejme porusenim Copyrightu autora
>Eudory. Pokud by jste takovy zasah prece jen delal, vemte si za
>protejsek (nebo si nainstalujte take) Pegasus Mail, samozrejme s
>ceskymi tabulkami.

Dekuji za reakce, obaval jsem se tehoz. Ale:

a) CP-1250 a iso-8859-2 se snad lisi jen v nejakem z~ nebo l~, aspon
mam ten dojem. Ostatni nabodenicka snad budou okay, ne?

b) kdyz budu odesilat postu bez c~a`rek a ha`c~ku~, pri prijmu se smirim
s bodem a) tak snad nikoho nenastvu a postu budu mit preci jen citelnejsi,
ne?

c) copyrightu eudory je mi sice lito, ale: chudy student nema na Eudoru Pro,
chudemu studentovi si ale na Eudoru zvykl, takze chudy student riskne ze ho
autori zazaluji - pro zmenu 1 bytu.

d) pokud neplati a) & b) - hura na Pegasus! (diky za tip)

Jeste k newsum: pochopil jsem spravne ze pro Win 3.11 neexistuje
cestiny znaly offline newsreader? Opakuji se, ale at to vim nabeton...

diky Ondra

                     Ondra Dolezal
                 dolezalo at risc.upol.cz
                Olomouc, Czech Republic
       WORK                               SCHOOL
       staff reporter            Faculty of Arts
       Czech Radio Olomouc    Palacky University