Sendmail 8.7.5 a masquerading

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Tue Sep 3 23:32:27 CEST 1996

Dobry den,

zkousim primet vyse uvedenou verzi sendmailu k tomu, aby generovala
jine adresy odesilatele, nez je adresa stroje, z nehoz je zprava
poslana. Predpokladam, ze prave masquerading je to, co potrebuji k
tomu, aby se mi v poli From: objevilo v mailu misto
uzivatel at pocitac.domena uzivatel at jiny_pocitac.domena.

V /etc/sendmail.cf se to nastavuje makrem M, jinak je na to volba
MASQUERADE_AS(jiny_pocitac.domena) v m4kovych konfiguracnich
souborech.  Jenze: nasel jsem pravidlo 93, jez ma prepisovani zjevne
na starosti a ono nic ... adresa odesilatele zustava furt ta
sama. Nezkoumal jsem to do detailu, nez zacnu, chtel bych vedet:
nezkopal jsem to na prvni pohled nekde?

Dik za tipy.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098