Cestina - HOWTO?

android at bbs.infima.cz android at bbs.infima.cz
Wed Sep 4 15:38:05 CEST 1996

NE>Tomas Kouba napsal:
NE>[...]
NE>: Naprosto s Vami souhlasim ovsem az na jednu vec. Urcita skupina
NE>: uzivatelu si nebude schopna z pohodlnosti nebo technikych duvodu
NE>: jiny program poridit nebo nakonfigurovat. Konference, ktera bude
NE>: pouzivat cestinu, ztrati urcite procento (nejsem schopen odhadnou
NE>: jake) svych odberatelu.
NE>:
NE>: Ted je otazkou, zda to stoji za to? Muzeme treba hlasovat...

NE>	Prominte, ze se pripojuji do teto pomerne off-topic
> [...]

Panove ji sice pekne, ze nekdo zvladne a nekdo nezvladne nakonfigurovat
(nebo je liny) svuj mailovaci program, ale ja nemam jinou moznost,
nez pouzivat jediny mail program, ktery jako cestinu dodava neco,
co se mi jeste nepodarilo specifikovat. Pro ukazku: "ìšèøžýáíéÌ؍ÍÚÓ".

Problemem je, ze pouzivam zadarmo Email konto pres BBS a vlastnik BBS
mi proste a jednoduse nemuze dodat jiny soft a zaroven mne nepusti
na PPP/SLIP.

I-net konto mi zatim nic nevydelava, takze zatim neuvazuji o placenem
pristupu na I-net.

Poradite mi tedy platit ????? Nebo se mam odhlasit???

Milon