Cestina - HOWTO?

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Wed Sep 4 17:30:15 CEST 1996

> Ale trochu vazne: co takhle konference - dvojcata.
> Kazda konference ma 2 adresy. Jedna funguje MIME-enabled.
> Druha naopak vsechny prichozi maily predelava na ASCII.
> Tyto pul-konference si navzajem posilaji vse (temer vse
> - viz nize), co dostanou. Kdo chce pouzivat cestinu,
> prihlasi se do MIME-enabled, kdo nechce - do te druhe.
> Vsichni vidi vsechno v potrebnem formatu.
> Ma to ovsem spoustu hacku:
>
> a) Nevim, jestli (pul)konference umi nevracet prispevky dosle
> z druhe (pul)konference. (Zacykleni)
>
> b) Nevim, kolik zere jedna soucasna konference mista na HD.
> [...]

Nasel by se tedy nekdo, kdo by to odborne okomentoval ?
Velmi by me zajimal bod a) a bod d). Pokud by pro vyrizeni
bodu d) stacil program - filtr (nebo neco na ten zpusob),
rad ho napisu, i kdyz volnym casem neoplyvam. Uz jsem sice
dlouho neprogramoval, ale kdysi mi to docela slo. Navic
ta boule, co mam mezi ramenama je prej hlava, tak snad
to zvladnu. Rad se samozrejme zucastnim jakehokoli jineho
psani cehokoli, bude-li to zapotrebi. Cil se mi zda byt
docela bohuliby.

Vzhledem k tomu, ze existuji padne duvody jak pro cestinu,
tak proti, nic jineho, nez "dvojjazycna" konference, asi
nezbyva. Brany do news by to resilo take. Neni-li MIME
v moznostech serveru, bude brat pouze ASCII konferenci.
Pokud je, muze brat obe.

Estetictejsi reseni by se urcite vymyslet dalo, ja jsem se jen
snazil vymyslet co mozna nejjednodussi zpusob (samozrejme s tim,
ze o problematice vim pomerne malo). Pokud bod a) lze
zajistit a bod d) nebude vyzadovat napsani noveho listservu,
je to resitelne.

Velmi tedy prosim o komentare zasvecene osoby. (Nebo mi aspon
reknete, ze je to naprosta kravina, to me taky uklidni :-) )
Jsem si vedom, ze se uskali vyskytnou, prave proto to
predkladam k diskusi. (nevim napr. jak to bude s Reply-To:)

S pozdravem

-
-Igor Lazo
-