Cestina - HOWTO?

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Wed Sep 4 19:01:03 CEST 1996

Dobry den,

byl jsem nejaky cas off-line a koukam, ze Martin Bily taky se do toho
viru vasni moc nepousti, ujmu se toho tedy sam.

> Ale trochu vazne: co takhle konference - dvojcata.
> Kazda konference ma 2 adresy. Jedna funguje MIME-enabled.
> Druha naopak vsechny prichozi maily predelava na ASCII.
> Tyto pul-konference si navzajem posilaji vse (temer vse
> - viz nize), co dostanou. Kdo chce pouzivat cestinu,
> prihlasi se do MIME-enabled, kdo nechce - do te druhe.
> Vsichni vidi vsechno v potrebnem formatu.

Bezvadnej napad, sedeli jsme nad tim s Martinem jedno odpoledne asi tak
pred pul rokem (take u prilezitosti jedne, i kdyz mensi, sitove fackovacky
na toto tema). Pro nas to ma jeden hacek: abychom mohli konference
sprahnout (a neposilaly si treba jeden prispevek sem tam), museli bychom
upravovat MX transport pod VMS. Je v BLISSu, a i kdyz prekladac uz je
k dispozici, je to prilis pracne. Prenaset konferenci na jiny stroj
nebudeme.

> a) Nevim, jestli (pul)konference umi nevracet prispevky dosle
> z druhe (pul)konference. (Zacykleni)

Muselo by se to naprogramovat.

> d) Nevim, jestli konference umi predelat prichozi maily
> na ASCII. Myslim si, ze by se to melo nechat udelat, ale
> zas - nevidim do toho.

Jako obvykle, pruser je nekde jinde, viz vyse. Tabulku bychom snad zvladli :-)

> Vzhledem k tomu, ze existuji padne duvody jak pro cestinu,
> tak proti, nic jineho, nez "dvojjazycna" konference,

Je to asi Internetove nejcistsi reseni. Treba to zmaknem.

Ted se tu proplizil Martin, vypadal jak sedum drahejch let a hudral neco
o tisteni zdrojaku brany. Ja na to nebudu mit asi tak rok cas, ja jdu
shanet MIME UA pod DECwindows na VMS, nez me agresivnejsi ucastnici
konference usrtihnou.

Jan Schmidt
CVUT FEL